De 4 ani printre îngeri

03.04.2014  o dată care ne-a marcat pe mulți, o dată pe care nu o să o uit niciodată!

Au trecut 4 ani, 4 ani de când un suflet blând s-a urcat la Domnul, acel suflet bun, curat și cu chip de înger. A rămas în urma ei o durere cruntă, valuri de lacrimi și regrete. Toate acestea deoarece mulți au iubit-o și probabil o iubesc și acum. Viața ei s-a oprit brusc, într-o zi de joi, o zi care o să rămână în sufletul meu mereu. Cea mai grea și crudă zi.

Tragicul eveniment petrecut atunci încă îmi aduce lacrimi pe chip, nu pot înțelege de ce două raze de soare atât de strălucitoare au pătimit astfel. De ce una dintre ele s-a stins și în urma ei a venit o ploaie rece.  De ce povestea s-a sfârșit așa, de ce?

Uitându-mă în trecut îmi dau seama că totul s-a întâmplat într-o fracțiune de secundă, o mașină, un șofer, 140 de km/h și două eleve nevinovate care se duceau la magazin. Sfârșitul poveștii…tragic pentru toți, un deces și un zbucium între viață și moarte. Atunci s-a urcat la cer, instantaneu, având trupul zdrobit acea fetiță cu părul ca aurul, acea mult iubită fată pe care o strigam….Monica! Nu se poate descrie în cuvinte sentimentul pe care l-am trăit când le-am văzut întinse pe caldarâm, una se zbătea între viață și moarte iar cealaltă încheiase totul pe acest pământ. Am trăit șocul vieții mele văzându-le. Pe una cum se zbate să trăiască iar pe cealaltă desfigurată total, întinsă pe drum, cu trupul fără suflare din care izvora sângele ca dintr-un izvor. Un moment șocant care a schimbat viața multora!  Astăzi strâng în brațe singurele lucruri care mi-au rămas de la ea, un papion și un caiet de fizică….atât de trist, atât de dor și atât de dureros.

Vei rămâne mereu în sufletul meu, fată dragă și frumoasă care de patru ani ești printre îngeri! Să îți odihnească Dumnezeu sufletul în ceata drepților, deoarece Măicuța Sa te-a chemat la El.

Lasă un comentariu

Blog la WordPress.com.

SUS ↑